Selecciona IDIOMA

diumenge, 22 de març del 2015

Valentia

Que és la valentia?
Com és mesura la valentia?
Quins factors intervenen per considerar-se valent/a?

La valentia s'acostuma a mesurar amb el FER, no amb el deixar de fer i possiblement això ja ens està indicant que la valentia, possiblement, significa ACCIÓ  i Acció significa ATREVIR-SE, Atrevir-se a FER.

Vull deixar la meva zona de confort, que ja no em resulta confortable, encara que em senti segura en aquesta perquè la tinc controlada, i ho tens tan controlat que saps el que passarà demà i l'endemà i encara que els resultats no t'agradin, estàs allà visquen el que coneixes. Però que és el que CONEIXES? Com és crea el que un coneix si no que FENT o deixant de FER?

Sóc valent/a quan analitzant les coses que tinc al meu davant prenc una decisió, una decisió meditada i raonada i accepto les conseqüències de les meves decisions, perquè vull aprendre a conèixer
a  ser VALENT/A.


Així que al meu entendre la VALENTIA, és FER  i a la vegada Deixar de Fer, perquè Deixar de Fer, també significa FER. Doncs decidim que pel nostre benestar és important evitar o reproduir unes accions o hàbits apresos.

Podem ser valents al començar a  FER i per exemple estudiar un idioma nou o instrument o podem ser valents al DEIXAR  de FER i deixar de mossegar-se les ungles, de fumar o tractar-se de comportar-se de una manera determinada.

La VALENTIA li pregunta a la POR: Què és el pitjor que et pot passar? I la POR respon....

Coneixeu la resposta?

1 comentari:

  1. No sé la resposta tot i que pressuposo que n’hi haurà mes d’una. Potser el pitjor que li podria passar a la por fora precisament acceptar-la i no témer-la. “Valent no és el que no té por sinó el que tot i sentir-la segueix endavant”. Aixi doncs, endavant preciosa , precisament són les pors les que ens fan més valents i també més forts

    ResponElimina

Les teves aportacions sempre seràn benvingudes