Selecciona IDIOMA

dilluns, 25 de juny del 2012

He inventat el món que veig

En la lectura del  llibre de Descobriment Interior del Daniel Gabarró, he llegit una frase que m'ha portat a pensar: He inventat el món que veig.


Una frase tan senzilla però a la vegada amb tant poder.  I am tant PODER  perquè nosaltres li dónem.
Res del que és significa res per ell mateix, comenta el Gabarró, som nosaltres els que li donem aquest VALOR. 

I segons el què inventem al nostre món, podrem visualitzar, dirigir i anticipar els nostres PASOS  en el nostre CAMÍ.


Saps el què veus en el teu MÓN?





2 comentaris:

  1. D'acord amb la frase pero..el món que jo he inventat també esta pintat amb els colors dels que m'acompanyen i no sempre son tan vius com a mi m'agradaria. O pot ser sigui que els meus colors no siguin tan vius com moltes vegades em penso
    Preciosa la frase i des de luego fa reflexionar
    una abraçada.

    ResponElimina
  2. Gràcies Edith, et desitjo una vida plena de color!!

    ResponElimina

Les teves aportacions sempre seràn benvingudes