Selecciona IDIOMA

dilluns, 20 de maig del 2013

Teoria Matemàtica

En nombroses ocasions m'he trobat persones que m'han comentant:

 M'agradaria saber perquè tot i he fet els deures que em van manar (estudiar ,formar-me,esforçar-me...) no tinc feina. Es que he descuidat de realitzar algun PAS?

Davant aquesta nova situació en què les teories que ens han senyat i s'han aplicat tota la vida, acció-recompensa, no resulten tan matemàtiques, des del meu punt assessoro que cadascú inventi la seva teoria matemàtica. Que cadascú cregui les seves idees, aportacions i/o experiments i que d'aquesta manera obtingui les seves pròpies conclusions.

El món està ple de sorpreses, hem de crear la nostra pròpia magia. Una magia en què et permeti desxifrar els pasos que has de seguir per tal d'extreure el millor de tu. Perquè sempre obtindràs uns resultats, de tu depen la llei que aplicaràs.





Quina és la teva teoria matemàtica?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les teves aportacions sempre seràn benvingudes